orders worden op dinsdag en donderdag verstuurd | we zijn ook weer op zondag open!

RETOURNEREN BELEID


Niet helemaal wat je had verwacht of de verkeerde maat?

Natuurlijk willen we graag dat je blij bent met je aankoop! Als dat niet het geval is, heb je 45 dagen om je item(s) te retourneren.

Als je een kaart bij je bestelling hebt ontvangen, kun je deze ingevuld met het te ruilen/retourneren item meesturen. Je hoeft ons niet eerst te emailen als de items zeker in aanmerking komen voor ruilen/retourneren (er zal meestal op de kaart bijstaan als ruilen/retourneren niet mogelijk is).

Als je geen kaart ontvangen hebt, kun je ons mailen op info@bonbonboutique.nl. Graag je naam en ordernummer vermelden en welk(e) item(s) je wilt ruilen/retourneren. Of je kunt het formulier hieronder invullen.

Gepersonaliseerde items, sommige oorbellen en sommige 14kt gouden items kunnen niet geruild of geretourneerd worden, zoals ook duidelijk op de productpagina's staat vermeld, tenzij deze fout of beschadigd ontvangen zijn.


Wie betaalt wat?

  • De verzendkosten voor een ruiling of retournering naar ons zijn voor de klant
  • Als je een item retourneert zal het aankoopbedrag MIN de door ons of door jou gemaakte verzendkosten worden teruggestort. (Een overzicht van de verzendkosten vind je hier).
  • Als je een item retourneert uit een order met meerde items waarover je geen verzendkosten hebt hoeven betalen dan zullen de gemaakte verzendkosten worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag, tenzij het overgebleven bedrag van de order (min het geretourneerde item) nog steeds boven het minimum bedrag ligt.
    Voor Nederland betekent dat dus:
    >> Je hebt 2 oorbellen besteld van elk €30,-, dus totaal €60,- en daarmee gratis verzending
    >> Je retourneert 1 oorbel
    >> Je ontvangt de kosten van die oorbel MIN de verzendkosten binnen Nederland (€4,56). In dit geval dan dus €25,44
  • Als je een item wilt ruilen en het orderbedrag ligt boven het minimum met gratis verzending, dan zijn de verzendkosten van de ruiling terug naar jou op ons.
    Als je een item wilt ruilen en de order onder het minimum bedrag voor gratis verzending ligt en verzending is dus door jou betaald, betaal je ook voor het terugzenden van een ruiling naar jou. Je zal hiervoor een email ontvagen met een betaallink.
  • Als je een verkeerd of beschadigd item hebt ontvangen, email ons dan vóór je het item naar ons terugstuurt! Wij vergoeden geen verzendkosten zonder een akkoord vooraf.

Hoe en waar naartoe?

Je kunt je item(s) in het originele sieradendoosje en met ingevulde kaart of briefje met naam en ordernummer terugsturen naar:

BonBon Boutique
RUILEN/RETOUREN
Rosmarijnsteeg 8
1012 RP
Amsterdam

We raden aan om met Postnl te versturen als brievenbuspakje met Track&Trace. Wij kunnen niet aansprakelijk gehouden worden voor pakjes die tijdens verzending terug naar ons kwijt raken.

We hebben op dit moment geen full-time medewerkers beschikbaar voor orderverwerkingen. Het kan daardoor enige dagen duren voor je iets van ons hoort. Mocht je na een week nog niets gehoord hebben, check dan je spam!

Ruilingen en retouren worden alleen geaccepteerd als de items ongedragen, onbeschadigd en in het originele sieradendoosje aan ons geretourneerd worden.

Bedankt!

Bonne & Team